kristina-josefin

Alla inlägg under oktober 2011

Av kristina,josefin wallin - 26 oktober 2011 18:32

hej!

har varit en vanlig dag med teater svamp test jumpa slöjd 

efter skolan baka lite choklad bollar sen va jag med min allra bästa vän datan 

imorgon  ska vi till skol-skogen och ha det lite bra(not)

på fredag ska jag kk sona hos becca det ska bli kul

 idag körde jag lite burken på rasterna hahaha


hejdå bloggar mer imorgon  


Av kristina,josefin wallin - 21 oktober 2011 11:51

har biblioteks rast längtar tills skolan är slut!!!!   ;)     

då ska världens bästa mathilda to mee........   


tjoohoooo vi ska lana  icy tower  säger vi !!!

 ska snart på lektion!!!!!!! hoppas den lektionen är kulig!!!!!!!


    längtar STorit till i kväll!..  


HEJ DÅÅ !! / ANJA MATTO STINA  LOUISA   

Av kristina,josefin wallin - 21 oktober 2011 11:51

har biblioteks rast längtar tills skolan är slut!!!!   ;)     

då ska världens bästa mathilda to mee........   


tjoohoooo vi ska lana  icy tower  säger vi !!!

 ska snart på lektion!!!!!!! hoppas den lektionen är kulig!!!!!!!


    längtar STorit till i kväll!..  


HEJ DÅÅ !! / ANJA MATTO STINA  LOUISA   

Av kristina,josefin wallin - 20 oktober 2011 18:27

Hej!!

idag har jag börjat på min fina bild :)

jag har också gort en ko på tekniken den blev  ur grym   

va nyss ute och longera med bästa ossi inan det så mocka jag också......

har backat goda choklad bollar (neger bollar)

anars en vanlig dag imogon ska jag nog va med mathilda :)



kram stina <3 

Av kristina,josefin wallin - 19 oktober 2011 20:17

 Hej!!

idag har jag haft slöjd och idrott sen lite trökiga saker arbetspass också.

idag har jag varit med becca vi har mockat åt hästarna 

imorgon ska jag ha en vanlig skoldag sedan åka hem och rida som vanligt.

skriv gärna frågor obs behöver tips om vad jag kan skriva  och komentera gärna jag ska försöka blogga varje dag :)


hare gött stina :)



Av kristina,josefin wallin - 18 oktober 2011 20:26

hej!!!!


jag är en 10 årig tjej som heter kristina wallin fast kallas för stina.

mina intressen är ridning och fotboll.

jag har 4 dom heter osiania,anitra,zingo,tessie dom är värdens bästa hästar.

min mamma heter lissa pappa heter rikard storebror heter kalle syster heter anna.

mina bästa kompisar heter rebecca och mathilda.


det va nog det mesta om mig kram   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

om ni har fb. det står på fb om jag har bloggat

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards