kristina-josefin

Alla inlägg under november 2011

Av kristina,josefin wallin - 27 november 2011 11:33

HEJ!!!


ibland känns livet som om det inte är värt att leva (inte just nu iaf) man känner sig bortvald ingen som bryr sig om en!


den här veckan så har jag varit med mathilda igår hon sov här inan hon skulle åka hem och hämta grejer så tog vi en liten cykel tur då blev vi livräd.....!

vi cykla ner på krogen och köpte lite godis och chips apa najs.......<3


förlåt att jag inte har bloggat på länge men har glömd bort det...<3


hare bra...<3


ska försöka blogga mer...!


Av kristina,josefin wallin - 27 november 2011 11:33

HEJ!!!


ibland känns livet som om det inte är värt att leva (inte just nu iaf) man känner sig bortvald ingen som bryr sig om en!


den här veckan så har jag varit med mathilda igår hon sov här inan hon skulle åka hem och hämta grejer så tog vi en liten cykel tur då blev vi livräd.....!

vi cykla ner på krogen och köpte lite godis och chips apa najs.......<3


förlåt att jag inte har bloggat på länge men har glömd bort det...<3


hare bra...<3


ska försöka blogga mer...!


Av kristina,josefin wallin - 27 november 2011 11:33

HEJ!!!


ibland känns livet som om det inte är värt att leva (inte just nu iaf) man känner sig bortvald ingen som bryr sig om en!


den här veckan så har jag varit med mathilda igår hon sov här inan hon skulle åka hem och hämta grejer så tog vi en liten cykel tur då blev vi livräd.....!

vi cykla ner på krogen och köpte lite godis och chips apa najs.......<3


förlåt att jag inte har bloggat på länge men har glömd bort det...<3


hare bra...<3


ska försöka blogga mer...!


Av kristina,josefin wallin - 27 november 2011 11:33

HEJ!!!


ibland känns livet som om det inte är värt att leva (inte just nu iaf) man känner sig bortvald ingen som bryr sig om en!


den här veckan så har jag varit med mathilda igår hon sov här inan hon skulle åka hem och hämta grejer så tog vi en liten cykel tur då blev vi livräd.....!

vi cykla ner på krogen och köpte lite godis och chips apa najs.......<3


förlåt att jag inte har bloggat på länge men har glömd bort det...<3


hare bra...<3


ska försöka blogga mer...!


Av kristina,josefin wallin - 27 november 2011 11:33

HEJ!!!


ibland känns livet som om det inte är värt att leva (inte just nu iaf) man känner sig bortvald ingen som bryr sig om en!


den här veckan så har jag varit med mathilda igår hon sov här inan hon skulle åka hem och hämta grejer så tog vi en liten cykel tur då blev vi livräd.....!

vi cykla ner på krogen och köpte lite godis och chips apa najs.......<3


förlåt att jag inte har bloggat på länge men har glömd bort det...<3


hare bra...<3


ska försöka blogga mer...!


Av kristina,josefin wallin - 27 november 2011 11:33

HEJ!!!


ibland känns livet som om det inte är värt att leva (inte just nu iaf) man känner sig bortvald ingen som bryr sig om en!


den här veckan så har jag varit med mathilda igår hon sov här inan hon skulle åka hem och hämta grejer så tog vi en liten cykel tur då blev vi livräd.....!

vi cykla ner på krogen och köpte lite godis och chips apa najs.......<3


förlåt att jag inte har bloggat på länge men har glömd bort det...<3


hare bra...<3


ska försöka blogga mer...!


Av kristina,josefin wallin - 27 november 2011 11:33

HEJ!!!


ibland känns livet som om det inte är värt att leva (inte just nu iaf) man känner sig bortvald ingen som bryr sig om en!


den här veckan så har jag varit med mathilda igår hon sov här inan hon skulle åka hem och hämta grejer så tog vi en liten cykel tur då blev vi livräd.....!

vi cykla ner på krogen och köpte lite godis och chips apa najs.......<3


förlåt att jag inte har bloggat på länge men har glömd bort det...<3


hare bra...<3


ska försöka blogga mer...!


Presentation

om ni har fb. det står på fb om jag har bloggat

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards