kristina-josefin

Alla inlägg under februari 2012

Av kristina,josefin wallin - 28 februari 2012 20:15

Jag vet att jag inte blogga igår men jag kom in ganska sent eftersom jag var ute ochh red miche!<3

Jag lägger ju aldrig ut bilder men nu vet jag hur jag gör men inte riktigt jag la ju ut en bild ;)

I helgen kom vi 4 i A gruppen och 4 i allt också då.

det var inge mer nu då..

  Bara för att testa!!! pusss o krammmm..<3..

Av kristina,josefin wallin - 28 februari 2012 20:02


   Jag och Miche på Ridbanan!! love you Miche <3

Av kristina,josefin wallin - 24 februari 2012 20:24

Kul Kul!!!!!

Jag undrar om det kommer ta slut liksom på låtar nån gång typ att den där låten finns redan.. haha lite konstigt men men

imorgon ska jag på cup med laget då vi ska sova på skola det ska bli jätte grymt :*

och idag har jag ridit för sanna det gick jätte bra men i slutet var han lite jobbig :+)


hare skoj kanske inte kommer blogga i hegen så syns på måndag..


puss på er :***

Av kristina,josefin wallin - 23 februari 2012 20:00

tjen igen!

jag skrev ju tidigare idag fast på mobilen så det blev lite stav fel :)

idag har jag varit på skolan (såklart) vi hade matte engelska och lite mer..

efter följde mathilda med mig hem vi satt lite med datorn sen red vi runt byn.

och knäppte lite kort fast dom blev inte så bra eftersom det är så mörkt :P

sen hjälpte jag anna med bloggen (hennes då) men hon glömde lösenordet :D kul för henne..haha..

nu ska jag titta på teve :D


puss o kram :O

Av kristina,josefin wallin - 23 februari 2012 13:10

Hej,Nu har jag rast.Sen efter lektionen ska mathilda med,mig hemInsåg att jag kunde bogga på mobilenSyns sen!

Av kristina,josefin wallin - 21 februari 2012 17:35

Hej!

Jag måste ha en av världens bästa ponnisar han va jätte duktig idag men lite okonsentrerad bara :)

i skolan har vi jobba matte engelska redovisning och tema.

 det var ganska kul  nu kan jag våran teater på temat (lite sisådär)..

jag red med mella och natta på ridbanan i byström..


puss o kram nu har jag inge mer kanske kommer mer senare i kväll :) <3


Av kristina,josefin wallin - 20 februari 2012 19:14

Hej!

idag har varit en bra dag på gympan åkte jag och rebecca skidor, det var jätte fint väder att åka i.

sen hade vi klassråd prata lite om matsalen.

efter skolan åkte jag och becca buss hem.

när vi kom hem åt vi pölsa och potatis, det var ganska gott.

När vi hade ätit red vi runt byn det vat kul för miche var inte så jätte pig..

¨När vi kom hem skynda vi oss hem för becca skulle till ljusdal men det blev inte :L

Nu sitter jag här och ska gå ner och ta en macka :D


puss o kram det var lite om min dag....:P 

Av kristina,josefin wallin - 19 februari 2012 19:57

  Tja!

jag har inte tid att blogga så mycket nu men det är bara det att jag har fotbollen Miche kompisar skolan.

jag har ridit nästan varje dag och det går bättre och bättre :)

Snart är det fotbolls cup i sundsvall och det ska bli sjukt kul där vi ska sova på nån skola med hela laget kommer bli grymt..


kommer blogga varje dag om jag har något att skriva om? puss puss!!


Presentation

om ni har fb. det står på fb om jag har bloggat

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards